Komentáře

1 gamerka007 gamerka007 | E-mail | Web | 4. listopadu 2012 v 14:51 | Reagovat

Jo, přítel teď měl problém hned s dvěma prodejci, doloval z nich peníze asi dva měsíce. A payU taky nepoužívá právě kvůli v článku zmíněným problémům. Ale na ebay se mu moc nechce, protože při tom kolik je tam věcí by velice rychle zchudnul :-D

2 Krokus Krokus | 17. listopadu 2012 v 21:07 | Reagovat

Peklo je taky Celní Pošta Praha 120. Já tam měl balíček tři měsíce...

3 misonet misonet | E-mail | 29. listopadu 2012 v 16:27 | Reagovat

Dobrý den,
    mám poněkud jinou zkušenost s Aukrem,
Zboží jsem prodával pouze jednou a vše proběhlo, jak mělo, což je u jediného prodeje snad samozřejmostí, takže prodej hodnotit nemohu.
   Zato zboží od prodejců jsem kupoval mnohokrát. Vždy jsem byl překvapen vstřícností prodejců (např. pozdržením zboží, aby se nastřádalo na balík a já platil pouze jedno poštovné), i jejich ochotou na můj popud opravit špatný popis předmětu...
   Jednou se mi podařilo platbu poslat dvakrát za stejné zboží... bez upozornění se mi peníze vrátily zpět na účet.

Možná že u starožitností to funguje lépe než v ostatních kategoriích..... nevím, ale moje skušenost s Aukrem je lepší než s některými e-shopy.

4 Dušan Dušan | E-mail | 14. ledna 2016 v 15:16 | Reagovat

Mjsme problém s reklamováním zboží na Aukru. Aukro smazalo negativní hodnocení prodejce, nepomohlo ani při komunikaci s prodejcem. Nakonec se to vyřešilo až přes ČOI. Aukro nikdy více.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.